Strona główna » Jednostki organizacyjne » Wydziały i stanowiska urzędu » Stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej i promocji Gminy

Stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej i promocji Gminy

E-mail: promocja@borekwlkp.pl
Ulica: Rynek 1
Kod: 63-810
Miasto: Borek Wlkp.
Telefon: 065 5716120

Do zadań stanowiska ds. Promocji Gminy i organizacji pozarządowych należy w szczególności:

  • podejmowanie działań dla upowszechniania wiedzy o Gminie i kształtowaniu wizerunku władz Gminy, jednostek organizacyjnych i pracowników Urzędu;
  • prowadzenie działań promocyjnych, odzwierciedlających wytyczone w dokumentach strategicznych kierunki rozwoju Gminy;
  • utrzymywanie kontaktów z mediami i przekazywanie bieżących informacji o działalności
     Gminy, Urzędu we współpracy z pracownikami i przełożonymi;
  • przygotowywanie tekstów, prezentacji multimedialnych oraz wszelkich innych materiałów promocyjnych;
  • organizowanie współpracy i kontaktów zagranicznych Gminy;
  • opracowywanie koncepcji materiałów promocyjnych i informacyjnych, zlecania ich wykonania, zakup, dystrybucja oraz prowadzenie ich ewidencji;
  • sporządzanie zaproszeń, podziękowań, gratulacji oraz listów intencyjnych itd.;
  • realizacja zadań w zakresie kultury fizycznej i sportu oraz współpraca z jednostkami  i organizacjami, stowarzyszeniami działającymi w tym zakresie;
  • prowadzenie rejestru gminnych instytucji kultury;
  • bieżąca współpraca z instytucją kultury w zakresie organizowania uroczystości, imprez,  koncertów, pokazów i wystaw;
  • udzielanie dotacji na zabytki;
  • nadzór nad świetlicami, obiektami sportowymi i placami zabaw;
  • przygotowywanie projektu Magazynu Samorządowego;
  • prowadzenie całokształtu spraw związanych z działalnością organizacji pozarządowych, w tym:
    - współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami wspierającymi działalność 
    organizacji pozarządowych,
    - prowadzenie całości spraw związanych z przyjmowaniem oraz analizowaniem ofert składanych przez organizacje pozarządowe,
    - nadzór i kontrola wykorzystania przyznanych dotacji organizacjom pozarządowym,
    prowadzenie postępowań w zakresie zgromadzeń i imprez masowych;
  • przygotowywanie i realizacja programu współpracy Gminy z trzecim sektorem;
  • realizacja programu profilaktyki raka szyjki macicy;
  • organizowanie współpracy z instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami działającymi na  rzecz  promocji zdrowia;
    prowadzenie spraw z zakresu ewidencji działalności gospodarczej;
  • wydawanie zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych w transporcie drogowym;
  • prowadzenie spraw związanych z promocją przedsiębiorczości, programami pomocy dla małych i średnich przedsiębiorstw;
  • prowadzenie dokumentacji związanej z przynależnością Gminy do stowarzyszeń, związków;
  • przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań;
  • wydawanie zaświadczeń potwierdzających fakty lub stan prawny na podstawie dokumentów znajdujących się w komórkach organizacyjnych;
  • udostępnianie informacji w zakresie obowiązującego prawa;
  • przygotowywanie informacji i dokumentów do BIP z zakresu swojego działania oraz ich bieżąca aktualizacja;
  • odbiór i dostarczanie przesyłek do placówki pocztowej;
  • wykonywanie innych zadań przekazanych do realizacji przez Burmistrza, Sekretarza Gminy i Kierownika Referatu.



Informacje powiązane:

- osoby:
- dokumenty i informacje:



Typ jednostki: Wydziały i stanowiska urzędu
Kadencja: Kadencja VIII (2018 - 2024)
Autor informacji: Wiesława Wójcik
Informację wprowadził: Mirosław Janowski
Opublikowany dnia: 2019-02-01
Wprowadzony do BIP dnia: 2019-02-13
Ilość zmian wpisu: 9 - pokaż poprzednie wersje